Amsterdams+evenement+vindt+passende+sponsor
Nieuws

Amsterdams evenement vindt passende sponsor

Het schijnt tegenwoordig lastig te zijn: een passende sponsor vinden die zijn naam verbindt aan een evenement. The 100 miles of Amsterdam vond met Old Amsterdam een passende eventsponsor.

In één van de langste nachten van het jaar, op zondag 19 december 2010, starten 50 vooroorlogse auto’s voor de tweede keer aan een spectaculaire en ruige nachtrally door de omgeving van Amsterdam onder de noemer ‘The 100 miles of Amsterdam’. 'Old Amsterdam, met een hart voor het authentieke en pure Amsterdam, is aanwezig als sponsor', aldus de organisatie.

'Om ook het publiek te trakteren op een bijzonder schouwspel zullen bekende, verlichte locaties worden aangedaan. Hier kunnen liefhebbers automobielen spotten die zelden op straat te vinden zijn. Op 19 december wordt om 20.00 uur het startsein gegeven bij de Hollandsche Manege aan de Overtoom. In het kader van de Kerst gedachte gaat een deel van de opbrengst naar stichting WarChild.' Old Amsterdam is als sponsor zichtbaar aanwezig tijdens deze rally. Het herkenbare logo van het kaasmerk prijkt aan de zijkant van alle vooroorlogse bolides, precies boven het autonummer. Ook voorziet Old Amsterdam de rallyracers van kaashapjes vooraf en onderweg om deze zware tocht te kunnen doorstaan.

Nostalgisch Amsterdam
‘Een logische samenwerking’, vindt Rogier Snoeks, Sr. brandmanager bij Westland Kaasspecialiteiten. ‘Deze rally laat een stukje oud Amsterdam proeven en brengt nostalgie naar het heden, iets waar mensen steeds meer waarde aan hechten.’ 
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.