Amsterdam RAI is de winnaar van de Art of the Show 
2006 Award van de Amerikaanse International Association for Exhibition 
Management (IAEM) voor zijn marketing tool ‘MIX & WIN’.
      
      Dit is de tweede grote prijs voor Amsterdam RAI 
dit jaar, na de toekenning van de ‘Excellence Award’ van de Britse Association of Exhibition 
Organisers         
         (AEO) 
afgelopen juli voor ‘Strand Zuid’.
            De ‘Art of the Show Awards’ worden jaarlijks toegekend aan ondernemingen 
die een uitzonderlijke bijdrage leveren op het gebied van promotiemateriaal voor 
de beurssector. Amsterdam RAI krijgt de prijs voor het marketinginstrument MIX 
& WIN in de categorie ‘Promotie beurs- en congrescentra’. Volgens het 
juryrapport is MIX & WIN ‘de ideale manier om een beurs- en congrescentrum 
te promoten’.
        
                    De International Association for Exhibition Management (      IAEM) bestaat sinds 
1928 en is de belangrijkste vereniging voor directeuren van beurs- en 
congrescentra en toeleveranciers. Samen zijn zij goed voor de ontwikkeling van 
95% van de 200 grootste beurzen en tentoonstellingen.