9 april 2015

Ahoy verandert cateringtak van naam: 'de Smaakmakers van Ahoy'

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

PARTYCATERING - Er gebeurt veel in partycateringland. Van de gedecentraliseerde keukens tot de aanhoudende streetfood-trend en van de bundeling van 3 grote labels tot de vele samenwerkingen, etc. Ahoy doet ook een duit in het zakje, door haar cateringservice om te dopen in 'de Smaakmakers van Ahoy'.

Foto: Peter van der Veer (Directeur Ahoy Rotterdam), Michelle Lutteke (Salesmanager Smaakmakers van Ahoy) en Marc Liethof (Organisator event15) toosten op de lancering van de Smaakmakers van Ahoy.

Tijdens event15, de toonaangevende jaarlijkse vakbeurs voor de evenementenbranche, presenteerde Ahoy Rotterdam een nieuwe naam voor Ahoy Catering Services: ‘de Smaakmakers van Ahoy’. Deze naam sluit beter aan bij dat waar Ahoy voor staat op het gebied van eten en drinken en de beleving die ze daarmee tijdens evenementen creëert. Aanleiding voor de keuze van een nieuwe naam was de wens om de identiteit van de afdeling en haar product beter neer te zetten en daarmee een duidelijker imago te creëren. Ralf Knikkenberg, Manager Catering Services, denkt dit met de Smaakmakers perfect te kunnen doen. 'Al jarenlang verzorgen wij het eten en drinken tijdens grootschalige en kleine evenementen en vele organisatoren weten ons hierin te vinden. Onze stempel, waar wij voor staan en onze rode draad, misten nog in dit verhaal. De naam ‘De Smaakmakers van Ahoy’ vertegenwoordigt onze aanpak en visie op het gebied van eten en drinken tijdens evenementen. Het biedt een verrijking van de totaalbeleving in Ahoy.'