Ahoy+Rotterdam+verkozen+tot+sterkste+cultuurmerk+van+2010
Nieuws

Ahoy Rotterdam verkozen tot sterkste cultuurmerk van 2010

Ahoy Rotterdam is uitgeroepen tot sterkste Rotterdamse cultuurmerk, zowel in de eigen stad als op landelijk niveau. Dit blijkt uit uitkomsten van het Cultuursector Merkenonderzoek 2010.

In het onderzoek zijnmerken uit dertien culturele segmenten op veertig verschillende factoren onderzocht. De Rotterdamse evenementenlocatie kwam hierbij als grote winnaar uit de bus, net als in 2008.  

Algemeen Directeur Jos van der Vegt is zeer verheugd met de prijs. 'Te meer omdat wij de eigen merknaam Ahoy pas sinds enkele jaren nadrukkelijk in de markt zetten, vind ik deze prijs een eer. Voorheen richtten wij ons voornamelijk op de promotie van de evenementen zelf, maar steeds meer positioneren wij Ahoy als merknaam. Onze naam biedt een meerwaarde aan de evenementen die hier plaatsvinden.'

 

 

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.