BMW rijders en prospects konden zich via een speciale BMW module op internet aanmelden voor de 2e Sneak Preview. Ruim 1.700 gasten hebben van deze mogelijkheid gebruik gemaakt en de twee nieuwe modellen in de Copraloods van DeFabrique, een honderd jaar oude mengvoederfabriek, kunnen bezichtigen. De doelstelling van het evenement, het genereren van leads, is voor beide modellen dan ook ruimschoots overtroffen.
Voor het evenement was de Copraloods door Adriaanse/van Kuyk Brand Events ingericht als een trendy hotellobby a la de lobby en de “Longbar” van het Sanderson Hotel in Londen. Binnen deze ruimte werden twee aparte werelden gecreëerd (een zwarte en een witte) d.m.v. acht meter hoge voile doeken, passend bij de te communiceren merkwaarden van de BMW X1 en de BMW 5 Serie Gran Turismo.
Centraal in de locatie stond een 18 meter lange hotelbar omgeven door vier zithoeken met het mooiste design meubilair van Phillip Starck.
Tevens hebben op donderdag en vrijdag alle verkopers en contactpersoneel van de BMW dealer een Product Marketing Training doorlopen in deze bijzondere, speciaal voor dit evenement gecreëerde belevingswerelden.