De 'ijsbar-beursstand' van Keep it cool heeft op de
Splashure, Sport & RecreaTech 2007 in Ahoy Rotterdam de Leisure Marketing
Award gewonnen. Keep it cool is een concept van 2 in
beweging.
Het bureau uit Utrecht is verantwoordelijk voor de Keep it cool-campagne voor het Arboplusconvenant in de recreatiebranche.
IJskoud en warm
'De prijs zien wij als een waardering voor de praktische, laagdrempelige
campagne waar de ijskoude en tegelijk warme beurspresentatie deel van
uitmaakte', aldus Nicolette Biessels van 2 in beweging.
Tijdens de beurs reikte zangeres Maud de Keep it cool awards uit aan teams
in de recreatiebranche, die slimme oplossingen hebben bedacht voor minder
verzuim en lichamelijke belasting en omgaan met ongewenst gedrag.
Winnaars naar Ice Bar
De winnaars gaan naar de Ice Bar in Amsterdam en de hoofdprijswinnaar naar The Absolute Ice Bar in Londen. Het Arboplusconvenant is een initiatief van RECRON, FNV Recreatie, ABVAKABO FNV, CNV Recreatie en het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
> Ahoy heeft geen presentatie
> The Ice Bar heeft geen presentatie