5 juli 2011

13e BeachBrancheBarbecue: top-vermaak

Door Sjoerd Weikamp
BEACHBRANCHEBARBECUE - De eventbranche spreekt het liefst over relatiemarketing, incentives en live communicatie en eventmarketing, maar laat zichzelf al 13 jaar liever feteren met de aloude BeachBrancheBarbecue. Beetje volleyballen, glaasje rosé, biertje, goede artiesten en ‘een goed stuk vlees’ zijn samen met een zonovergoten strand genoeg ingrediënten om ook in 2011 de branche gelukkig te maken.

Een indrukwekkende lijst van sponsoren zorgde voor de perfecte invulling om elkaar weer eens met drank op de waarheid te zeggen. Bij aankomst waren de dames van Kronenburg weer in staat om iedereen met een aanstekelijke glimlach te verwelkomen waardoor de sfeer gezet was. Fanatiek altijd winnende volleyballers vormden tegen de kustlijn de perfecte setting voor het echte ‘brancheborrelgevoel’. Meer dan 300 aanwezigen moesten wel bewegen op het gezang van Pearl, Bart en Raffaëla. Om zich daarna te goed te doen aan de heerlijke buffetten van Strandclub WIJ. (Diederick: waar was nou eigenlijk de barbecue?)

De fotografie was zoals bij bijna alle brancheborrels weer in handen van Photonic: