
Crowd-Streaming
Volg EventBranche.nl en Eventmanagerblog.com en u weet het: streaming is toegankelijker dan ooit te voren. Vooral Facebook Live gaat als een speer. En dat is nou typisch een tool die uw gast zal gebruiken. Faciliteer, activeer en motiveer.
Virtual Activities
Pokémon Go. Gebruik de combinatie van live, virtueel en games.
Personalized Offerings
Koppel data aan persoonlijk aanbod.
Personalized Marketing
Denk ook aan bijvoorbeeld persoonlijke landingspagina's en retargeting van je doelgroep in het voortraject.
Personalized Registration
Gebruik de data van een potentiele gast om hem/haar bij het registratieproces persoonlijke extra's, kortingen of bonussen aan te bieden.
Softer Side of Corporate Events
Mindfulness, relaxplekken...denk ook aan de zachte kant van uw gast.
Placing Attendees in the Drivers’ Seat
Geef uw gast de kans om zelf de agenda en de regie te nemen en ondersteun hem of haar daarbij.
Smarter Emails
Speel ook hier in op het persoonlijke gedrag van uw bezoeker: frequent en persoonlijk mailen. Geen standaard mails.
More Active Marketing Year Round
Creeer een mond-op-mond 'weg' en bereik de influencers en wees interactief het hele jaar door.
Continued Growth of Informal Thought Labs
Maak van iedere sessie, iedere keynote een leerervaring door direct de interactie aan te gaan als spreker. Denk ook aan informele sessies. Vraagt het me maar-sessies.