#EventTrends2019: Next Level Bewustzijn
In 2019 gaan steeds meer bedrijven het business event, hun eventmarketing, benutten om ook de buitenwereld te laten zien dat ze over oprecht bewustzijn ‘beschikken’ en dat graag delen en activeren bij relaties, collega’s en andere bezoekers van hun events. >> Lees meer over Next Level Bewustzijn
#EventTrends2019: Personeelevents 2.0
2019 gaat haarfijn een tekort blootleggen aan goede professionals. En wat heeft de gemiddelde ondernemer, CEO of directie de afgelopen jaren heel goed geleerd: het evenement is de collega-binder. >> Lees meer over Personeelevents 2.0
#EventTrends2019: Merkactivisme

EventTrends2019: Merkactivisme
“Als merk een standpunt innemen, een kant kiezen, dat is nieuw en voor menigeen beangstigend. Maar o zo belangrijk” >> Lees meer over Merkactivisme
#EventTrends2019: de groeten met moeten
De gemiddelde eventprofessionals, eventplanner en eventmanager plant strak en effectief. Waar effectief tot voor kort vooral vertaald werd naar in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk content, is er nu een hand naar rust. >> Lees meer over De groeten met moeten