Bijna de helft van de Nederlandse bedrijven verwacht groeiend eventbudget

28-11-2017 - EVENEMENTENONDERZOEK - Bijna de helft (42%) van de Nederlandse bedrijven verwacht een groeiend budget voor eventmarketing en live communicatie. Dat is één van de meest opvallende resultaten uit het gecombineerde onderzoek van Live Com Alliance, de samenwerking van een aantal brancheorganisaties in een Europese alliantie. EventBranche.nl sprak tijdens Best Event Awards World met Maarten Schram, namens IDEA kartrekker van het initiatief.

>> Lees meer: Marketing en Live bij Nederlandse bedrijven het grootst

#jointheLIVErevolution

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

•  Entree netwerk-evenementen van EventBranche*
•  2 keer per jaar het EventBranche halfjaarboek
•  4 keer per jaar een kennisdossier
•  Plaats jouw eigen nieuws
•  Korting op het plaatsen van vacatures
•  Bedrijfsvermelding op www.evenementorganiseren.nl.

*uitgezonderd o.a. Gouden-Giraffe, de BeachBrancheBarbecue. Voor enkele evenementen naast onze 4 reguliere bijeenkomsten vragen wij een entree- of ticketfee.

Alle reden om NU lid te worden, want in april 2021 verschijnt het eerst dubbeldikke halfjaarboek met alle houvast, inzichten, kansen, trends en ontwikkelingen voor live, experience en events van morgen...

LEES HIER UITGEBREID WAT HET LIDMAATSCHAP INHOUDT

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners