We Cross wint Ticketing Technology Award voor beste CRM Data tool

19-04-2017 - EVENEMENTENTECHNIEK TOOLS INNOVATIE - De Event Marketing Cloud We Cross heeft de Ticketing Technology Award voor beste CRM / Data tool gewonnen. De award werd uitgereikt door de organisatie van het Ticketing Technology Forum. Met de awards belonen zij leiderschap, innovatie en prestatie in de wereldwijde ticketing industrie.

De deskundige jury was unaniem, We Cross is dé marketing oplossing voor events. Een quote uit het juryrapport: 'We Cross is een social- en data-gedreven marketing platform in de cloud. Het biedt event promotors de key features die ze willen hebben waaronder marketing automation, social CRM en data analyse. Verwacht de komende maanden meer te horen van deze slimme, Nederlandse oplossing.'

We Cross is ‘s werelds eerste event marketing cloud. Anders dan andere marketingoplossingen biedt We Cross alle features die event organisaties nodig hebben op één plek. Organisaties hebben niet alleen inzicht in de data en marketingacties rond hun events, campagnes én publiek maar promoten hun events ook direct door middel van geïndividualiseerde campagnes. Dit maakt het mogelijk om data effectief in te zetten en het publiek écht persoonlijk te benaderen. 'Na jarenlange ervaring in – en een niet aflatende passie voor –  de event sector én grote innovatiedrang op gebied van online applicaties, hebben wij het tot onze missie gemaakt om marketing technologie toegankelijk en betaalbaar te maken voor organisaties van elk formaat. Dat we binnen een jaar een internationale prijs winnen is een grote erkenning voor ons', aldus Hein Hofman, oprichter We Cross.

De award werd uitgereikt in het Croke Park stadium in Dublin tijdens het jaarlijkse Ticketing Technology Forum.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners