Tips+voor+succesvolle+eventmarketing%3A+%27Event+als+kapstok+voor+een+volledige+campagne%27
Nieuws

Tips voor succesvolle eventmarketing: 'Event als kapstok voor een volledige campagne'

EVENTMARKETING OPDRACHTGEVER - In de serie gouden tips voor eventmarketing dit keer Louise van Nispen, Domain Director Women bij Sanoma/SBS. Zij weet hoe een evenement niet alleen de kapstok kan zijn voor een complete campagne, maar ook hoe je met dat evenement heldere en overtuigende resultaten kunt behalen.

De gouden eventmarketing tip van Louise van Nispen, Domain Director Women​, Sanoma/SBS:

'Onze events zijn een uniek moment voor branding en conversie. Onze events brengen een unieke meerwaarde, door de combinatie van de relatief hoge conversie en daarmee relatief hoge ROI, dé plek voor het creëren van positieve emoties en inspiratie bij de bezoekers en de blijvende herinnering die onze belevingsevenementen bieden. Wij weten dat een crossmediale aanpak de impact maximaliseert. Uitingen in diverse media zorgen voor een versterkend effect. Op al onze events bieden we onze B2B-partners de mogelijkheid om echt onderdeel uit te maken van een belevenis. Als sponsor, exposant of op een andere wijze. Het kan de ‘kapstok’ zijn van een volledige campagne. Door print, digitale media, tv en sociale media op de juiste wijze rondom een live-moment in te zetten, ontstaat een zeer krachtige campagne waarmee je heldere en overtuigende resultaten kunt realiseren.'

(bovenstaande is een fragment uit het dossier De Kracht van Eventmarketing, opdrachtgevers aan het woord, dat in het komende EventBranche Magazine verschijnt. Het magazine wordt als onderdeel van het EventBranche-lidmaatschap verstuurd naar onze leden. Nog geen lid? )

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.