%27Steeds+meer+entertainment+in+de+marketing%2D+en+communicatiemix%27
Nieuws

'Steeds meer entertainment in de marketing- en communicatiemix'

EVENEMENTENBUREAU EVENTMARKETING - Brand New Live, hét entertainment marketingbureau, blijft groeien en neemt twee nieuwe collega’s in dienst. Tim Sneep versterkt het team vanaf deze week als Senior Account Manager en wordt verantwoordelijk voor diverse grote accounts als Ziggo, Samsung, Audi en Schiphol Airport Retail. Susan de Vries werd aangetrokken als new business manager.

Tim heeft jarenlange ervaring als account- en projectmanager aan zowel de bureaukant als adverteerderszijde. Hij werkte hiervoor onder andere bij 20th Century Fox Home Entertainment,  Nike EMEA, DDB en INDIE. Susan de Vries krijgt bij Brand New Live de functie van New Business Manager. In deze functie werkt zij nauw samen met de commercieel directeur op alle new business projecten. Susan de Vries werkte eerder bij Radio 10 en 100% NL.
 

'Merken zetten steedas vaker een vorm van entertainment in'

 

Chris Havinga, directeur van Brand New Live: 'Merken zetten steeds vaker een vorm van entertainment in om hun communicatie- en marketingdoelstellingen te behalen. Uiteraard zijn wij daar als specialistisch bureau erg blij mee en ik ben dan ook trots op de komst van twee echte millennials Tim en Susan. De perfecte mix van talent en ervaring op het gebied van entertainment, marketingcommunicatie en branding om nog meer fans voor onze klanten te creëren.'

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.