SLUIK%2E+wint+met+%27eventconcept%27+award+op+Horecava
Nieuws

SLUIK. wint met 'eventconcept' award op Horecava

EVENEMENTENBUREAU EVENTMARKETING - “Taste the Dutch Masters” won in de Amsterdam RAI een Horecava Innovation Award in de categorie Concept, Interior & Design. Een concept van samenwerkende partijen Creative Chef en SLUIK. uit Utrecht.

Voor de 61ste editie Horecava Innovation Awards 2017 werden zestien van de 132 inzendingen geselecteerd. De boeiende, innovatieve producten en diensten werden onder de loep genomen door een deskundige jury. “Taste The Dutch Masters” werd uitgeroepen tot winnaar in de categorie Concept, Interior & Design.

'Het zijn 3D boxen waar we oude Nederlandse stilleven schilderijen uit de 17e eeuw exact nabouwen met verse ingrediënten. Zo combineren we verschillende typologieën en brengen we de werelden van kunst en eetcultuur samen waardoor je een unieke experience creëert', aldus Jasper Udink ten Cate (Creative Chef).

'Het concept is heel creatief en origineel. Er is behoefte aan deze vorm van denken', aldus Juryvoorzitter Hayk Simons. 'We hebben de ambitie om het concept (inter)nationaal uit te rollen. We zijn in gesprek met het Mauritshuis Museum in Den Haag om het in te zetten bij de tentoonstelling “Slow Food - Stillevens uit de Gouden Eeuw” (9 maart - 25 juni 2017). Daarnaast richten we ons ook op Amerika en Azië, ook daar liggen kansen voor het concept', aldus Jeroen Prins (SLUIK.)

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.