Lelystad wint Nationale Citymarketing Aanmoedingsprijs

Tekst verkleinenTekst vergroten
Tekstgrootte:
0 reacties
12 juli 2017 09:36 uur

CITYMARKETING - Met de campagne 'Lelystad geeft lucht' won Lelystad onlangs de Nationale Citymarketing Aanmoedigingsprijs. De jury complimenteerde City Marketing Lelystad met een aantrekkelijke reclamecampagne waarmee op een creatieve manier aandacht wordt gegeven aan de unieke elementen van de stad.

Lelystad kenmerkt zich door wonen, werken en recreëren in de natuur en aan het water. Door de uitstekende weg-, water-, spoor- en (toekomstige) luchtverbindingen laten ook bedrijven hun oog steeds vaker vallen op Lelystad.

Zo is City Marketing Lelystad bij diverse evenementen de verbindende partij; de bruggenbouwer die zich samen met andere partijen bezighoudt met coproductie, sponsoring of promotie van een evenement. Ondersteuning van City Marketing Lelystad kan verschillende vormen aannemen. Bij sommige evenementen houdt City Marketing Lelystad zich bezig met de coproductie. Dit betekent dat het zich ook inhoudelijk met het evenement inlaat. Andere evenementen worden alleen gesteund in de promotie en communicatie. Voorbeelden van evenementen die op verschillende wijzen door City Marketing Lelystad worden gesteund zijn LelySTART, Watersport Experience Lelystad en Nationale Oldtimerdag.

Ook voor zakelijke evenementen is er voldoende aanbod in Lelystad zoals het Agora Theater, Bioscoop en Congrescentrum, Aviodrone, The Partyfactory en Congrescentrum De Pijler.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Reageer op dit artikel

Naam :
E-mail adres :
Reactie
 
Onthoud mij
 

Volg ons op twitter
Wordt lid van onze linkedin group