ID310 opent nieuw gedeelte Hoog Catharijne op unieke wijze

Tekst verkleinenTekst vergroten
Tekstgrootte:
0 reacties
19 april 2017 15:17 uur

Op woensdag 5 april 2017 is het nieuwe gedeelte van Hoog Catharijne in Utrecht geopend. Het drukste winkelcentrum van Nederland ontvangt jaarlijks meer dan 26 miljoen bezoekers en na jarenlang verbouwen is de oplevering een mijlpaal. In opdracht van vastgoedeigenaar Klépierre heeft ID310 een bijzondere openingsshow ontwikkeld die in het teken stond van de nieuwe marketingstrategie ‘Lets Play’. Om de bezoekers op een originele wijze welkom te heten, te verrassen en een unieke shopbeleving te bieden.

Fotocredits: Tycho’s Eye Photography

Bij binnenkomst in de prachtige Stijlkamer trekken mysterieuze verschijningen direct de aandacht. Op zeven gekleurde podia staan de stijlvolle paspoppen op de eerste bezoekers te wachten. Op de zijkant van deze ronde podia lonkt de boodschap ‘Let’s Play’ en aan de voorkant van de setting is een levensgroot Wheel of Fun geplaatst om de paspoppen te activeren. Wanneer bezoekers aan het rad draaien, eindigt deze op een van de zeven kleuren en komt de corresponderende paspop plotseling tot leven! De deelnemers worden verrast met geweldige dans, muziek, acrobatiek en magische optredens. Zo laat Marilyn Monroe het winkelende publiek smelten met het iconische ‘I wanna be loved by you’ en verrast een mimespeler met een fenomenale popping en locking act op ‘Shape of you’ van Ed Sheeran.

Na deelname aan het openingsspel ontvingen de bezoekers een speciale Shopping Kit met alle essentiële benodigdheden voor een geweldige shopbeleving in het nieuwe Hoog Catharijne. De interactieve show trekt veel bekijks en honderden bezoekers doen mee aan het openingsevent. De toon is gezet, een nieuw hoofdstuk van Hoog Catharijne is begonnen. Let’s Play!

 

Volg ons op twitter
Wordt lid van onze linkedin group