HOEZO! organiseert 18e editie PINC: een creatief oplaadpunt

Tekst verkleinenTekst vergroten
Tekstgrootte:
0 reacties
10 april 2017 17:07 uur

EVENEMENTENBUREAU - Al jaren organiseert HOEZO! Congresorganisatie bijdragen aan het PINC evenement. Eén van onze meest bijzondere jaarlijks terugkerende projecten en daar moet je eigenlijk gewoon een keer heen.

Fotocredits: Gerlinde de Geus

PINC is een begrip. De achttiende editie vindt plaats op 16 mei 2017 in Zeist. Adriaan van Dis omschreef het evenement als een ideeëndouche. Ook de vergelijking met een creatief oplaadpunt wordt wel gemaakt. PINC staat voor People, Ideas, Nature, Creativity. Het is een eendaagse hand made conferentie met zestien (inter)nationale sprekers, intermezzo’s en onverwachte culinaire heerlijkheden.

De PINC Conferentie stimuleert creatief denken. Creativiteit begint bij jezelf, maar hoe ontwikkel je die creativiteit in jezelf of in je team. Creatief kunnen denken en handelen is in deze tijd een basisvoorwaarde voor succes. Het deelnemen aan PINC zorgt voor deze creatieve prikkeling.

Een greep uit het boeket sprekers van PINC.18: Iain Little (Schotland), financial developer en ecologist; Dallas Seavey (US), drievoudig winnaar van de Iditarod-sleehondenrace; John C Jay (US), executive creative director Uniqlo; James Wallman (UK), auteur en futurist; klinisch psycholoog David LaPorte (US); Claire Elsdon (TZ), helpt vroedvrouwen met het onderhoud van hun motoren; Diederick Kraaijeveld(NL), beeldhouwer en architect Michel Rojkind (MEX). De kracht zit hem in de compilatie, combinatie en de volgorde van de sprekers.

De diversiteit van de sprekers weerspiegelt zich in de bezoekers aan PINC, iedereen is open-minded. Van dga’s tot kunstenaars, van tv-persoonlijkheden tot mensen uit marketing, communicatie en online media en van Start-ups tot mensen van de overheid. Het publiek is belangrijk bij PINC. Het PINC team zorgt ervoor dat er onderling meer gebeurt dan alleen maar netwerken. Niet voor niets staat er al jaren op het programmaboekje: A conference is as good as its audience.

'Na een dag PINC is je hoofd zo vol, dat het de volgende dag moeilijk te vertellen is. Maar dan gebeurt het; na een week, een maand of zelfs een half jaar zijn er momenten die naar boven komen, waar je iets aan hebt.'

www.pinc.nl
www.hoe-zo.nl

 

Volg ons op twitter
Wordt lid van onze linkedin group