Nieuw+foodmerk+Maison+van+de+Boer+lanceert+horecaconcept+in+de+Efteling
Nieuws

Nieuw foodmerk Maison van de Boer lanceert horecaconcept in de Efteling

EVENEMENTENLOCATIE ATTRACTIEPARK - Attractiepark en evenementenlocatie de Efteling is een nieuw foodconcept rijker. Restaurant de Gulden Gaarde, gevestigd bij topattractie Droomvlucht, is vanaf heden de locatie waar bezoekers terecht kunnen voor verse en verantwoorde snacks, maaltijden, salades, smoothies en tal van andere lekkere items van FoodforFun.

 

FoodforFun is een merk van FoodforHospitality, onderdeel van Maison van den Boer. FoodforFun maakt van eten een feestje en wil op verrassende wijze actief bijdragen aan geluksmomenten en gelijktijdig bewijzen dat gezond eten ook heel lekker kan zijn. FoodforFun maakt dit mogelijk door dagverse hoogwaardige gerechten en dranken, met zorg bereid en als beleving aangeboden.

Het assortiment is breed met een divers aanbod aan onder andere natriumarme, glutenvrije, vegetarische en dieetgeschikte producten met extra aandacht voor voedingswaarden. Aanvullend hierop is het nieuw ontwikkelde picknickconcept de Gulle Knapzak. Hierbij biedt de Efteling met een speciaal ontworpen picknicktas de mogelijkheid om extra te genieten van de producten uit het assortiment in een van de vele picknickplekken in het groene park.

FoodforFun is ontstaan naar en met het gedachtegoed van FoodforCare. FoodforCare is een nieuwe innovatieve voedingsformule ontwikkeld in nauwe samenwerking met het Radboudumc Nijmegen en Jonge (AYA) kankerpatiënten. Alle gerechten zijn speciaal bereid met verse, gezonde ingrediënten en bevatten belangrijke voedingswaarden die voor de individuele patiënt en zijn/haar herstel belangrijk zijn. De smaak, geur, voedingswaarden en portiegrootte zijn afgestemd op de verschillende patiëntengroepen. Gezond eten tegen een aantrekkelijke prijs voor zowel patiënt als bezoeker. Veel kennis die is opgedaan tijdens de totstandkoming van FoodforCare is op passende en originele wijze geïntegreerd in FoodforFun zonder afbreuk te doen aan de totaalbeleving en "fun" die zo belangrijk is bij een bezoek aan de Efteling.

De Efteling en Maison van den Boer willen met dit horecaconcept op onderscheidende wijze bijdragen aan een verantwoord maar vooral lekker dagje uit.

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.