Bol%2Ecom+reageert%3A+winactie+met+evenement+als+prijs+werkt
Nieuws

Bol.com reageert: winactie met evenement als prijs werkt

EVENTMARKETING INCENTIVE - De good old winactie. Bij Bol.com zijn ze er ijzersterk in. Op een slimme manier binden ze klanten, verzamelen ze data en zetten zet het merk Bol.com steeds weer op een sympathieke manier in de spotlights. EventBranche.nl viel het op dat er rond de #zorgelooszomeren een volledig evenement te winnen viel. En volgens Bol.com werkt dat prima.

 


Het te winnen evenement was naast een supercoole prijs, ook nog eens hele slimme en goed doordachte branding van Bol.com. De winnende vriendengroep mocht namelijk een exclusief feestje vieren op een heus Bol.com eiland, waar alles Bol-blauw was. Na Minister President Rutte en Coca-Cola is het nu Bol.com dat tekst en uitleg geeft. Wij vroegen Bol.com:


En wat goed van Bol.com, er kwam direct een antwoord:

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.