Liliane+Fonds+haalt+met+City+Jungle+evenement+tienduizenden+euro%27s+op
Nieuws

Liliane Fonds haalt met City Jungle evenement tienduizenden euro's op

EVENTMARKETING GOEDE DOELEN - Goede doelen hebben al jaren in de gaten dat een evenement een prima fundraiser kan zijn. Zeker als je een origineel concept laat aansluiten op het imago, de uistraling en dus het goede doel zelf. Het Liliane Fonds slaagde daarin met de Liliane City Jungle. Meer dan 12.000 bezoekers en een voorlopig eindbedrag van 81.791,90 euro. Daarmee kan het Liliane Fonds ruim 600 kinderen helpen.

'De eerste editie van de Liliane City Jungle in de prachtige stad Den Bosch is achter de rug. Wij hadden natuurlijk gehoopt dat het een succes zou worden. Gelukkig is dat meer dan gelukt. Heel veel kinderen en volwassenen wisten de weg te vinden naar De Parade, en op sociale media en in de pers was er ruimschoots aandacht voor het evenement. Alle inzamelingsacties die zijn opgezet door schoolklassen en speciaal gevormde teams hebben behalve een fantastische totaalopbrengst ook gezorgd dat veel meer mensen nu weten hoe het Liliane Fonds kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden ondersteunt. Vanuit het Liliane Fonds willen wij iedereen, met name alle vrijwilligers, bedanken die zijn of haar steentje heeft bijgedragen! Wellicht tot een volgende editie van de Liliane City Jungle. In ’s-Hertogenbosch of elders in Nederland', kijkt het Liliane Fonds tevreden terug. Artishock event en marketing en Artixx tekenden voor het creatieve concept, de uitvoering werd in coproductie met Marijn Producties gedaan.

Aftermovie Liliane City Jungle Den Bosch from Artishock events & marketing on Vimeo.

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.