Kevin+Jackson%3A+%27People+don%27t+love+events%2C+they+love+what+it+delivers%27
Nieuws

Kevin Jackson: 'People don't love events, they love what it delivers'

EVENTMARKETING - Kevin Jackson, President of ILEA UK en Director of Ideas en Innovation bij zijn eigen bureau, The Experience Is The Marketing, was één van de keynotes tijdens Live.Meeting, het inhoudelijk sterke vervangingsevenement van het failliete Future of Events.

In de Kromhouthal in Amsterdam kwamen zo'n 110 eventprofessionals uit heel Europa samen. Met medewerking van onder meer Live Communication Magazine en IDEA was de pop-up vervanger van het failliete Future of Events in een paar weken tijd uit de grond gestampt, maar qua look and feel in de Kromthouthal was dat zeker niet af te zien. Met inhoudelijk internationaal sterke namen en onderwerpen, was de enige klacht van de bezoeker ('beetje te lang voor zoveel content') snel vergeten door het mooie netwerk dat na afloop mee naar huis genomen kon worden. EventBranche.nl sprak met een aantal kopstukken van die dag en vroeg ze Wat is nou eigenlijk echt de future of events. Onder die kopstukken ook Kevin Jackson, die als voorzitter van International Live Events Association internationaal furore maakt met zijn bureau The Experience is the Marketing: 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.