Kees+Wilbrink+%28BrandDeli%29%3A+%27Wij+hebben+goede+content+van+events+nodig%27
Nieuws

Kees Wilbrink (BrandDeli): 'Wij hebben goede content van events nodig'

BRANCHEVERENIGING - Hij werd tijdens The Experience Conference van IDEA aangekondigd als de 'vijand'. Immers vechten wij eventmarketeers en live communicatieprofessionals niet om dezelfde marketing- en communicatie euro? Nee hoor, zegt Kees Wilbrink van BrandDeli. 'Het gaat om 360 graden en wij hebben content van events nodig!'


BrandDeli
BrandDeli is een mediabedrijf dat verantwoordelijk is voor de verkoop van zowel Spot als Online en Brand Partnerships voor de lineaire en digitale TV-merken en online platformen van o.a. 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, Discovery, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Spike, TLC en VICELAND. Tevens representeert BrandDeli het online videoplatform MyChannels en het social nieuwsplatform Twitter.


 

Kees Wilbrink wierp zich meteen op als verbinder en zocht verbinding met de eventmanagers, evenementenbureaus en andere eventprofessionals in de zaal van Wicked Ground in Amsterdam tijdens The Experience Conference. En dat is ook wel logisch want bij BrandDeli draait het allemaal om verbinding en aandacht van merken naar doelgroep. 'De aandacht versnipperd en dus moet je het allemaal bij elkaar brengen. Wij merken dat direct contact met de consument hele mooie content oplevert.'

'Content ipv concurrentie'
'Daarbij weten wij als geen ander dat events onlosmakelijk verbonden zijn met de leefwereld van de millennials. En ja ik heb jarenlang gepredikt dat televisie het medium is om een brand te bouwen, maar nu weten we dat het echt om 360 graden draait: alles met elkaar verbinden. En om een lans voor de eventbranche te breken: er is heel veel bagger tussen de tv reclames. Dus voor jullie van belang om mooiere content te maken, zodat als het uiteindelijk op tv komt, de verbinding veel sterker is. Denk in content in plaats van in concurrentie. Hoe beraak je in plaats van hoe bereik je.'

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.