Hersenonderzoek+legt+de+ultieme+kracht+van+live+communicatie+bloot
Nieuws

Hersenonderzoek legt de ultieme kracht van live communicatie bloot

EVENTMARKETING ONDERZOEK - Het onderzoek op initiatief van EventBranche.nl in samenwerking met Neurensics en partners RAI Amsterdam, Party Rent Group, D&B Eventmarketing en DPG Media is afgerond en de resultaten liegen er niet alleen om, ze zijn zelfs baanbrekend voor iedere communicatieprofessional, marketeer, ieder merk, iedere organisatie... 'Breinmeting toont meerwaarde live events aan.'

Martin de Munnik namens de onderzoekers van Neurensics: “Wat adverteerders van deze studie kunnen leren? Dit onderzoek laat zien dat de waarde van een live contact van een andere orde is dan die van een uitgesteld of digitaal contact. Bij live contact zagen de wetenschappers dat de boodschap veel meer actief verwerkt wordt in de hersenen. Het brein is bij live contact niet alleen onbewust, maar ook bewust bezig met het verwerken van de informatie.

Vrijdag 18 september geeft Martin de Munnik tijdens de tweede aflevering van NEW LIVE een gastcollege over neuromarketing met de belangrijkste resultaten over het onderzoek naar de kracht van live communicatie. Gasten van RAI Amsterdam en D&B Eventmarketing zitten namens de andere partners (DPG Media en Party Rent Group) aan tafel om de resultaten te duiden.

Ben jij er ook bij de presentatie en het gastcollege dat de kracht van ons vak eindelijk wetenschappelijk bewijst? Dat kan, want de talkshow NEW LIVE is live te volgen vanaf 12.30 uur. Meld je aan en wees bij dit memorabele moment:

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.