Eventmarketing budget groeit al bijna 4 jaar op een rij

Tekst verkleinenTekst vergroten
Tekstgrootte:
0 reacties
08 augustus 2017 13:35 uur
Eventmarketing budget groeit al bijna 4 jaar op een rij

EVENTMARKETING - Het Engelse eventmarketing-budgetonderzoek IPA Bellwether Report laat over het tweede kwartaal van 2017 voor de 15e keer op een rij een groeiend eventmarketingbudget zien. Toch zijn de budgetten voor live en events minder hard aan het groeien en komt de nul-lijn (qua groei!) in zicht. De groei bleef dit kwartaal hangen op 2,1 procent.

Onderstaande grafiek van de toonaangevende website Eventmagazine.co.uk waar u het complete artikel kunt lezen:

Van de ondervraagden 'eindklanten' gaf 19 procent in het onderzoek aan een groeind eventmarketingbudget te blijven verwachten. 17 procent kondigde een krimpverwachting af. In het artikel wordt vooral gesproken over de lange groeitermijn, dat volgens de auteurs duidt op aantoonbare ROI's. Aan de andere kant wordt de gekrompen groei toegewezen aan de onderzekerheid in 'the UK'.

>> Lees het volledige artikel: Eventbudgetten blijven groeien

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Reageer op dit artikel

Naam :
E-mail adres :
Reactie
 
Onthoud mij
 
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Obsession Evenementen & Communicatie

    Bijzondere ontmoetingen, perfect geregeld!
  2. D&B eventmarketing

    Dé eventpartner van ondernemend Nederland
  3. Amplify Eventmarketing

    Welkom bij Amplify EventMarketing
  4. Effectgroep

    Dat we effectgroep heten is niet zomaar....
  5. Switzerland Convention & Incentive Bureau

    SCIB is de overkoepelende organisatie die...

Stuur uw persbericht naar EventBranche.nl

Persberichten delen met de branche? Stuur uw bericht naar sjoerd@eventbranche.nl Tips nodig?

 


 

Neem een abonnement op ons vakblad en de Brancheborrels voor 159,- euro
EventBranche supporting partners:

     

       
                               
           

Volg ons op twitter
Wordt lid van onze linkedin group