Eventmarketing+budget+groeit+al+bijna+4+jaar+op+een+rij
Nieuws

Eventmarketing budget groeit al bijna 4 jaar op een rij

EVENTMARKETING - Het Engelse eventmarketing-budgetonderzoek IPA Bellwether Report laat over het tweede kwartaal van 2017 voor de 15e keer op een rij een groeiend eventmarketingbudget zien. Toch zijn de budgetten voor live en events minder hard aan het groeien en komt de nul-lijn (qua groei!) in zicht. De groei bleef dit kwartaal hangen op 2,1 procent.

Onderstaande grafiek van de toonaangevende website Eventmagazine.co.uk waar u het complete artikel kunt lezen:

Van de ondervraagden 'eindklanten' gaf 19 procent in het onderzoek aan een groeind eventmarketingbudget te blijven verwachten. 17 procent kondigde een krimpverwachting af. In het artikel wordt vooral gesproken over de lange groeitermijn, dat volgens de auteurs duidt op aantoonbare ROI's. Aan de andere kant wordt de gekrompen groei toegewezen aan de onderzekerheid in 'the UK'.

>> Lees het volledige artikel: Eventbudgetten blijven groeien

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.