Event+12%3A+Social+Media+Helpdesk+voor+de+optimale+integratie+van+social+media+en+events
Nieuws

Event 12: Social Media Helpdesk voor de optimale integratie van social media en events

EVENEMENTENBEURS EVENT 12 - Moet je iets met Social Media, maar vind je het eigenlijk onzin? Of weet je niet precies hoe? Of twijfel je over welke tools je moet inzetten? How Can I Be Social (HCIBS) lanceert op Event 12 de “Social Media Helpdesk” voor congressen en events. Daarmee worden deelnemers direct en persoonlijk geholpen met al hun vragen over Social Media.

'We zien de laatste tijd dat veel organisatoren hun best doen om Social Media op een relevante manier in te zetten. Maar soms is een deel van het publiek daar nog niet klaar voor', aldus Gerrit Heijkoop, partner van How Can I Be Social. 'Wij leveren een ‘5-sterren service’ door iedereen op zijn eigen tempo en met zijn eigen vragen te helpen. Bezoekers blijven daardoor ook na het congres beter met elkaar verbonden. Dit straalt positief af op het congres of evenement zelf.'

Het concept heeft zich inmiddels een aantal keer bewezen. Tijdens een groot medisch congres in Schotland afgelopen najaar, ontpopten diverse doctoren en professoren zich als fanatieke Twitteraars. Bovendien vertelden bezoekers dat ze het gevoel hadden weer helemaal bij de tijd te zijn. Uiteraard is op Event 12 de “HCIBS Social Media Helpdesk” ook te vinden. Weliswaar in afgeslankte vorm, maar de kwaliteit van de antwoorden is er niet minder om. Heb je specifiek een vraag over hybride evenementen of Tweet Reporters? Woensdag van 14:00 tot 16:00 staat Gerdie Schreuders van LiveOnlineEvents ook achter de desk.

Dus kom woensdag of donderdag naar de Jaarbeurs en stel gedurende de hele dag je meest prangende vraag over Social Media! Je vindt ons halverwege de hal aan de rechterkant (vanaf de ingang).
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.