Shell+en+Philips+geven+ludiek+pyjamafeest
Nieuws

Shell en Philips geven ludiek pyjamafeest

EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING - Shell en Philips voerden afgelopen weekend samen een opvallende promotie. Shell heeft samen met Philips een speciale actie wie bij Shell tankt, krijgt korting op Philips-producten. Om de actie op een leuke manier te ondersteunen en hiervoor awareness te creëren, werden op drie Shell stations Philips Wake-up Lights weggegeven middels de door het reclamebureau BrandBase bedachte en geproduceerde Wake-up Tanken actie.

De Wake –Up actie was gericht op free publicity: wie tussen 6.00 en 7.30 ochtends in zijn of haar pyjama kwam tanken kreeg een gratis Philips Wake Up Light mee. 'Door de verplichte dresscode in de vroege ochtend werd het één groot feest en maakte het ochtend humeur plaats voor een feestelijke stemming. Het tanken in pyjama leverde prachtige plaatjes en veel pers op. Met deze Wake-Up actie werd een recent gestarte samenwerking tussen Shell en Philips gevierd', kijkt BrandBase tevreden terug.

De Wake-Up actie, was voor de eerste 150 klanten die minimaal 25 liter brandstof tankten, vond plaats bij Shell tankstation De Wetering in Utrecht en het Shell tankstation in Zaventem op vrijdag 28 oktober tussen 6.00 en 7.30 uur. Tot en met 11 januari 2012 ontvangt iedereen die minimaal 25 liter tankt bij Shell, een Shell kortingsvoucher voor korting op ruim zestig Philips producten. De actie loopt van 18 oktober 2011 t/m 11 januari 2012 Op maandag 31 oktober kon ook in de regio Eindhoven van deze Wake-Up actie geprofiteerd worden door tussen 6.00 en 7.30 uur in pyjama te tanken bij Shell tankstation Floraplein.

Bureau: BrandBase
Opdrachtgever: Shell
Doelstelling: het vieren van een recent gestarte samenwerking tussen Shell en Philips
Concept: Marvin Pupping, Paul Alberts
Account: Inge Overtoom, Leonie Geesink
Verantwoordelijk bij klant: Misja M. Janvier / Chris Moorman

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.