Domino%27s%3A+%27consumenten+verwachten+steeds+meer+beleving%27
Nieuws

Domino's: 'consumenten verwachten steeds meer beleving'

EVENTMARKETING INCENTIVE - Domino’s verlegt constant grenzen voor vernieuwing en beleving. Om de winter in stijl te vieren, is een nieuwe activatie ontwikkeld, The Coolest Prize Everrr! Klanten van Domino’s maken kans om hun bucketlist te verkleinen met deze ‘Money Can’t Buy’ reis. 'Consumenten verwachten beleving.'

Domino's onderbouwt de 'belevingskoers': 'Want iedereen wil wel slapen onder het Noorderlicht! Bij elke bestelling via de website of app van een pizza en frisdrank naar keuze, ding je mee naar deze droomreis. Consumenten verwachten van marktleiders steeds meer beleving en een bijzondere ervaring. Door een bucketlist prijs in zowel Nederland als België uit te reiken aan een pizzafan, maken we tijdens de winterperiode een droom waar!'

'De hoofdprijs is namelijk een volledig verzorgde reis naar Lapland, slapen in een glazen iglo onder het Noorderlicht, op een prachtig resort dat ook tijdens de dag haar gasten op het hoogste niveau een onvergetelijke ervaring biedt! Voor deze activatie zijn de krachten gebundeld in een samenwerking met partner Coca-Cola, voor de ultieme beleving rondom de winter, waarin Domino’s klanten misschien wel de volledig verzorgde reis van hun leven kunnen maken, met een vriend of vriendin.'

Niets is te gek
CMO Domino’s Nederland, Nicky Claeys: 'Met deze grote campagne willen we laten zien dat niets Domino’s te gek is. Domino’s heeft als marktleider in de pizzabezorgservice natuurlijk haar naam waar te maken, waarbij het gemak van de klant voorop staat. Daarnaast maken de online klanten extra kans op de hoofdprijs, wanneer zij hun deelname aan de actie delen via social media. Heel passend in deze periode waarin delen en samen zijn met familie en dierbare centraal staat.'

De actie
Tijdens de periode 8 december 2016 tot en met 20 januari 2017 zijn klanten die online een pizza en drankje bestellen verzekerd van een prijs. Naast kans maken op de hoofdprijs, ontvangt iedere deelnemer namelijk een scherpe aanbieding bij de volgende bestelling.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.