Bruggen+Verwiel+introduceert+de+nieuwe+Opel+Mokka
Nieuws

Bruggen Verwiel introduceert de nieuwe Opel Mokka

EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING - In de industriële entourage van de Fokker Terminal Den Haag realiseerde Bruggen Verwiel Eventmarketing afgelopen week een gecombineerd event voor Opel Nederland. Hoofdrolspeler was daarbij de Opel Mokka, een nieuwe, compacte SUV. Dit nieuwe model werd aan diverse doelgroepen gepresenteerd.

Charlotte Fontaine, projectmanager bij Bruggen Verwiel licht toe: 'Opel benaderde ons met de vraag om een reeks aan events te organiseren rondom de lancering van deze nieuwe Opel Mokka. De eerste dag stonden de dealerdirecties centraal, gevolgd door events voor leasemaatschappijen en wagenparkbeheerders, sales trainingen voor dealerpersoneel en driving experiences voor hot prospects. Uitdaging daarbij was om al deze verschillende doelgroepen met hun specifieke needs naadloos in één event te laten samenvloeien.'

'De Fokker Terminal in Den Haag bleek een goede keuze. Plenaire delen vonden plaats in de grote hangar, terwijl de subsessies werden geprogrammeerd in de oude leslokalen. Het robuuste en stoere uiterlijk van de locatie sloot bovendien perfect aan bij de look and feel van de nieuwe Opel Mokka.'

Verrassing
'Op de eerste dag had Opel nog een extra verrassing in petto”, zo vervolgt Fontaine, “een exclusieve sneak preview van de Opel Adam, die later deze week zijn wereldpremière zal beleven op de Autosalon van Parijs. Het was een uitdagende opdracht. Zeer diverse doelgroepen die in verschillende settings werden ontvangen en events die elkaar in hoog tempo opvolgden. Aan het einde van deze enerverende week kunnen we stellen dat we er in geslaagd zijn om iedere doelgroep in een ultieme setting te ontvangen.'
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.