Een+bak+aan+kennis+en+inspiratie+opdoen+over+eventmarketing%3F
Nieuws

Een bak aan kennis en inspiratie opdoen over eventmarketing?

BRANCHEVERENIGING IDEA - Hoe zorg je voor een brand experience that sticks? Hoe groeit merkbekendheid uit tot merkvoorkeur? Door live interactie met de doelgroep, in het écht. Of dit nu via een merkactivatie op straat is of een sterk inhoudelijk event. Live communicatie inzetten binnen je marcom-strategie zorgt voor impact. Daarover gaat de Experience Conference van IDEA op 3 april.

Ervaar het zelf tijdens de tweede editie van The Experience Conference. Ontdek waarom activaties en events content creators zijn, hoe via PR en social een groter publiek wordt bereikt en welk effect live communicatie heeft. Verwacht best practices van sterke namen zoals Heineken, Samsung (FR), BrandDeli en The Next Web en inspirerende keynote speakers zoals Arent Jan Hesselink (Edelman Trust Barometer) en Willem van der Schoot (Havas Lemz). Moderator Rens de Jong staat samen met BuzzMaster garant voor een interactieve middag. Weten wat u opsteekt, hoe u geinspireerd raakt en welke kennis u meeneemt?

Dagvoorzitter Rens de Jong: 'Als er iets onverwachts gebeurt, blijft het hangen'

Willem van der Schoot (Havas Lemz): 'Een actief merk maken, daar geloof ik heilig in. Tweederde van de merken zal verdwijnen.'

Kees Wilbrink (BrandDeli): 'Eerst: wat wil je bij de consument teweeg brengen, dan: welke middelen zijn daarvoor en vervolgens die middelen bij elkaar brengen.'

Wytze de Haan (TNW): 'Van ons kun je leren hoe je met vrij weinig budget, maar slimme tools veel kunt bereiken'

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.