DeFabrique+opent+Ruimte+voor+Ruimte%3A+een+offline+eventlocatie
Nieuws

DeFabrique opent Ruimte voor Ruimte: een offline eventlocatie

INDUSTRIELE EVENEMENTENLOCATIE - DeFabrique, inderdaad de evenementenlocatie in Utrecht, heeft al eerder aangetoond de ontwikkeling in de markt regelmatig voor te zijn. De evenementenlocatie in Utrecht komt nu met Ruimte voor Ruimte, een plek in de industriële evenementenlocatie waar geen 'bereik' is, maar wel de 4 volwassen guilty pleasures.

Sybren Ophof, commercieel directeur van DeFabrique, ziet overal om zich heen innovaties. Ookzijn locatie speelt er op, zo heeft DeFabrique een beacon-systeem in de locatie, is het de mogelijkheden van live streaming aan het ontdekken en is er perfecte WiFi aanwezig. 'We kunnen ons haast niet voorstellen hoe het is om niet ‘connected’ te zijn en toch… is dat misschien wel wat we het liefste willen. Of nodig hebben.' DeFabrique in Utrecht geeft tegengas en biedt haar gasten een plek om offline te gaan. Want misschien is offline wel de nieuwe luxe?

'We zijn idioot verslaafd aan ons mobieltje en verstoren zelfs gesprekken om even snel iets op te zoeken', constateert Sybren Ophof, commercieel directeur van evenementenlocatie DeFabrique. 'Je hoort een piepje en bent al afgeleid. En dat terwijl de beste ideeën, gesprekken en verbindingen pas tot stand komen als je een bepaalde ruimte ervaart.'

Rust ipv Ratrace
DeFabrique komt daarom met Ruimte voor Ruimte; een rustig gelegen, sfeervolle plek waar je je even kunt terugtrekken. 'Laat de ratrace even voor wat hij is en ontdek nieuwe kanten aan jezelf', nodigt Ophof zijn gasten uit. Je kunt je mobiel rustig wegleggen, want wifi is er niet beschikbaar. Wel biedt het ruimte aan de vier guilty pleasures; activiteiten die je als volwassenen graag zou willen, maar eigenlijk nooit (meer) doet. Zo kun je aan een authentieke lessenaar gaan kleuren, bladeren door fijne tijdschriften hangend in een Chesterfield, klassieke muziek luisteren in een heerlijk relaxte hangstoel of lekker zwieren op een schommel met lange touwen.

Offline, the new luxury
Ophof staat niet alleen in zijn wens om af en toe even offline te gaan. Hij ziet een nieuwe stroming ontstaan die ‘offline zijn’ als de nieuwe luxe beschouwt. Zo is begin dit jaar de Nokia 3310 opnieuw uitgebracht. DeFabrique is klaar om de ‘nieuwe mens’ te ontvangen. 'Voor alle gasten die zich even onder willen dompelen in rust en nostalgie bieden we Ruimte voor Ruimte. En net zoals de Nokia 3310 – zonder internet.'

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.