Jan+Paul+de+Wildt+volledig+eigenaar+van+Kumpany
Nieuws

Jan Paul de Wildt volledig eigenaar van Kumpany

EVENEMENTENBUREAU ACTIVATIE - Jan Paul de Wildt , die als managing partner sinds 2013 de dagelijkse leiding heeft over Kumpany , heeft dit voorjaar alle aandelen van het merkactivatiebureau overgenomen. Oprichter Yves Kummer blijft als ambassadeur aan het bureau verbonden. De directie bestaat nu verder uit Mark Beuving (strategie & creatie) en Ingrid van Ginkel (operations).

De Wildt maakte vier jaar geleden de overstap van Sanoma naar merkactivatiebureau Kumpany waar hij managing partner werd. De afgelopen tijd was de Wildt al het gezicht van het bureau. 'Yves is altijd al een frontrunner geweest die projecten aanjaagt en in de beginfase van zijn tomeloze energie voorziet. Als managing partner ben ik gestart vanuit strategie en bedrijfsvoering maar heb gaandeweg het roer steeds meer overgenomen van Yves. Die rolverdeling was er van begin af aan, maar we hebben dat nu meer geformaliseerd. Het mooie aan Yves is dat hij niet in structuren maar in plannen denkt.  We zijn vrienden en spreken elkaar dag in dag uit over nieuwe ideeën. Yves blijft de beste ambassadeur die Kumpany zich kan wensen. Ik ben er trots op dat hij zijn geesteskind aan mij heeft toevertrouwd.'

Breed bureau
Over Kumpany zegt De Wildt dat de keuze om een breed activatiebureau te blijven met een brede positionering de juiste is geweest. 'De kracht van Kumpany  is dat bedrijven met één activatiebureau kunnen werken dat sponsoring-, merk- en activatie-expertise in huis heeft. Als je graag een full service activatiebureau wil zijn moet je er wel voor zorgen dat je kwalitatief echt boven de middelmaat uitsteekt en ook nog eens snelheid en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding kan bieden. Ik denk dat we daarin geslaagd zijn.'

Kumpany breidde recent verder uit met een eigen in-house video productie unit. Het bureau telt nu 26 FTE en werkt voor klanten als  NS, Ziggo, Holland Casino, Maandag, van Dobben, Hilton, Rabobank, Matrix Fitness en Yakult.  Daarnaast zien regelmatig eigen initiatieven het leven zoals recent het WK Dammen i.s.m. TopNotch en ondersteunt men het project Heilige Boontjes koffie.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.