Jaarbeurs+legt+in+whitepaper+de+3+belangrijkste+redenen+voor+een+evenement+bloot
Nieuws

Jaarbeurs legt in whitepaper de 3 belangrijkste redenen voor een evenement bloot

EVENEMENTENLOCATIE CONGRESLOCATIE - Jaarbeurs maakte onlangs een eigen white paper en breekt daarin als één van de locaties van het eerste uur, een lans voor de gouden toekomst van events. Jaarbeurs komt in het dossier onder meer met de drie hoofdredenen om een evenement te organiseren binnen de marketing- en communicatiemix van bedrijven en/of instellingen.

1. Branding
Of je nu een ontmoeting voor klanten, relaties en/of je eigen medewerkers organiseert, een event is een geweldige kans om kennis te delen en jezelf op de kaart te zetten. Door zichtbaar aanwezig te zijn op het event vergroot je niet alleen je naamsbekendheid, maar creëer je ook een unieke merkbeleving.

2. Leadgeneratie & binding
Een event is een uitstekende manier om potentiële klanten te vinden, maar ook om die aan je te binden. Iemand die nieuwsgierig is naar jouw product of dienst zal na een live ontmoeting ook sneller geneigd zijn een aankoop te doen.

3. Beleving
Je kunt erover lezen, er van een afstandje getuige van zijn, maar er gaat natuurlijk niets boven het live moment. Wie het goed aanpakt, kan een blijvende indruk achterlaten. Hoe je dat doet? Door zoveel mogelijk zintuigen te prikkelen!

>> Lees de volledige white paper van Jaarbeurs: De kracht van het evenement: prikkel de zintuigen!

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.